Vendora Nordic lanserar ny officiel sajt för Wallee M

Vendora Nordic lanserar ny officiel sajt för Wallee M

Wallee M startades av ett gäng australiensiska Applefans som tyckte att det fattades ett funktionellt skal för iPhone och Samsung Galaxy S3. De såg framför sig ett skal som tillsammans med en rad tillbehör kunde appliceras på väggen, i bilen mm. kort sagt överallt där man vill använda sin smartphone. De designade resolut sitt skal med ett kryss i ryggen som tillsammans med en mängd coola tillbehör bildar Wallee M!

Vendora Nordic lanserar en ny officiell Wallee M sajt:
www.walleem.se

För ytterligare information kontakta:
Andreas Höynälä
Vendora Nordic AB
ah@vendora.se
Mobil 070-690 30 45
www.vendora.se

Kategorier

Vendora är nordens största distributör av premiumprodukter med 40+ exklusiva varumärken för Norden och Baltikum.

Joan Bergström

Presskontakt Press & Social Media +46 736 69 37 27

The leading premium tech distributor in the Nordic and Baltic countries

Vendora Nordic is the fast-growing and leading distributor in the Nordic and Baltic of technology accessories and smart home products based in Lomma, Sweden. As a technological distributor with over 1,000+ resellers in the Nordic region and more than a decade of experience in the field, we have earned a reputation for being a distributor you can trust.

Our speciality is in high-quality products that work well and look good for everyone. We are constantly searching for new premium brands that can think outside the box and create innovative products. Products that you may not even realize you need until you see them!

Vendora Nordic AB
Ladugårdsvägen 1