Paul Moonga ny VD på Ventelo

- Fortsätter inriktningen mot små och medelstora företag

Paul Moonga tillträder i dag som ny VD på Ventelo. Paul har 15 års erfarenhet från telekombranschen. Han kommer närmst från konsultbolaget Ignitas och har ett förflutet som bland annat VD på Greenwich Consulting och marknadsdirektör på Vodafone.

- Ventelo har de senaste åren renodlat verksamheten och riktat in sig mot företagsmarknaden. Organisationen är väl rustad för att möta och tillgodose behoven hos målgruppen. Det blir nu mitt arbete att fortsätta resan och bygga ett ännu mer offensivt företag med ett oöverträffat erbjudande till små och mellanstora företag, säger Paul Moonga, VD på Ventelo.

Ventelos tidigare VD Peter Blom lämnar företaget av personliga skäl.

För frågor och mer information, kontakta:

Paul Moonga, VD, Ventelo

E-post: paul.moonga@ventelo.se

• ventelo
  • vd
  • paul moonga

Om Ventelo

Ventelo är en personlig partner för små och medelstora svenska företag i behov av en komplett, trygg och effektiv kommunikationslösning. Med fokus på service, enkelhet och användarvänlighet är Ventelo den svenska operatör som förstår och engagerar sig långsiktigt i kundernas affär. Ventelo har ca 40 000 företagskunder. Se mer på www.ventelo.se.

Paul Moonga