Användbart lyftbord hos Verktygsboden

Användbart lyftbord hos Verktygsboden

Pela lyftbord är ett mobilt lyft- och arbetsbord i kraftig stålkonstruktion med många praktiska användningsområden. Tunga lyft kan elimineras vid alla typer av montering, reparation, installation eller paketering. I garaget kan lyftbordet effektivt användas till arbetet med exempelvis växellådor och mindre motorer.

Lyftbordet från Verktygsboden höjs och sänks till önskvärd höjd, från 225 mm till 740 mm, med hjälp av en fotpedal kopplad till en hydraulcylinder. Bordet är försett med en säkerhetsventil som förhindrar överbelastning.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Lyftbord

PELA är Verktygsbodens eget varumärke, framtaget för att kunna hoppa över mellanhänder och påverka produkter till det bättre. Produkterna i PELA-sortimentet är utvecklade efter våra egna behov med fokus på funktion till så lågt pris som möjligt.