Snabb och enkel polering utan sladd – PELA 12 Volts polermaskin från Verktygsboden

Batteridriven frihet – PELA 12 Volts polermaskin

Är du trött på sladden som tenderar att vara för kort eller i vägen? Blir du frustrerad över att inte komma åt på alla ställen? Lugn, det finns en enkel produkt som gör vardagspoleringen både snabb och enkel.

Ingen kabel att ta hänsyn till! PELA 12 Volts polermaskin är en smidig batteridriven poleringsmaskin som snabbt och lätt hjälper dig att komma till skott med poleringen. Den nätta maskinen är särskilt anpassad för polering av mindre ytor och svåråtkomliga detaljer på exempelvis bil, båt och motorcykel.

PELA polermaskin från Verktygsboden med variabel hastighet väger endast ett kilo (med batteri) och ett fulladdat batteri ger kraft för ungefär 12 minuters polering. Polermaskinen levereras med en 80 millimeters kardborreplatta, två batterier och en batteriladdare.

PELA polermaskin, 12V