Effektivt rengöringsmedel till ultraljudstvätt - hos Verktygsboden

Effektivt rengöringsmedel till ultraljudstvätt - hos Verktygsboden

Tycker du det är svårt att hitta fungerande rengöringsmedel till din ultraljudstvätt? Inte nu längre. Pela ultraljudsrengöring från Verktygsboden avlägsnar effektivt besvärlig smuts som fett, olja och sot.

Frågan om vilken typ av tvättmedel som fungerar bäst till en ultraljudstvätt är ofta på tapeten. Huskuren i form av vanligt diskmedel går att använda i flera fall där föremålen bara är lätt smutsiga. För lite besvärligare smuts, såsom olja, fett och sot har Verktygsboden låtit ta fram ett specialanpassat rengöringsmedel.

Pela ultraljudsrengöring är ett kraftfullt rengöringsmedel till ultraljudstvättar, som effektivt rengör motordelar, förgasare, verktyg och andra föremål som är grovt nedsmutsade. Tvättmedlet är drygt koncentrerat och kan spädas upp till 10 procent.

Ultraljudstvätt är mycket effektivt vid rengöring av metallföremål som till exempel mekanisk utrustning, mindre motordelar och verktyg. Den största fördelen är att smutsen försvinner även på ställen som normalt är svåra att komma åt, såsom ventiler, munstycken och spridare.

Pela ultraljudsrengöring, 1 liter