Idealisk starthjälp och laddare i krisande situationer – från Verktygsboden

Idealisk starthjälp och laddare i krisande situationer – från Verktygsboden

Vi har alla varit med om det. En bil som inte startar. En mobiltelefon som dör när man som bäst behöver den. En oladdad läsplatta eller dator utan tillgång till ett vägguttag. Verktygsboden har nu lösningen på problemet. Pela starthjälp är en universal strömkälla för krisande situationer, som både driver och laddar mobiler, läsplattor, laptops, kameror och andra enheter.

Nu behöver du inte längre vara orolig för att hamna i en situation där bilen inte startar. Pela starthjälp är en smart och kraftig starthjälp för bil eller andra åkdon med 12 Volts elsystem. Inte mycket större än en smartphone är produkten lätt och smidig att ha med sig på resan. När krisen uppstår kopplas starthjälpen enkelt till bilbatteriet och startar bilen inom loppet av några minuter. Via cigarettuttaget laddas sedan starthjälpen under färdens gång.

Nyheten från Pela är på samma gång en extra batterikraft till din Iphone, Ipad eller laptop. Vid tillfällen då batteriet är på väg att ta slut och du inte är i närheten av ett strömuttag, anslut bara nödladdaren. Datorn eller mobilen laddas samtidigt som du använder den. Beroende på vad som laddas har backup-enheten kapacitet som motsvarar flera laddningar. En urladdad Iphone 4S kan till exempel laddas sex gånger om.

Tekniken i backupen är ett kraftigt uppladdningsbart batteri med högeffektiva polymerceller. Cellerna skiljer sig från andra laddningsbara batterier bland annat genom att självurladdningen är mycket låg. Batteriet laddas upp snabbt och utnyttjar hela batteriets kapacitet - hela 12000 mAh - på en gång, när du till exempel behöver hjälpstarta bilen.

Pela starthjälp med multifunktion är den ultimata bärbara produkten när du behöver ström. Ta med hjälpen på hajk, cykelsemester eller fjällvandring. Utnyttja extrabatteriet på tåg eller under lektion, starthjälpen kan enkelt förvaras i väskan. Starthjälpen har LED-belysning som underlättar vid arbete i mörker. Till produkten medföljer ett kitt innehållande startkablar, laddare för både vägguttag och cigarettändaruttag samt utgångar och adaptrar för att passa alla tänkbara mobiler och läsplattor.

Verktygsboden– bra verktyg till bra pris

Pela Starthjälp med multifunktion