Ångan från en ångtvätt letar sig in och rengör i minsta vrå och grop – perfekt till att göra rent en bilinredning!

Magiskt rent i bilen med en ångtvätt

Det fantastiska med en ångtvätt är att det inte behövs några tillsatser eller kemikalier för att smutsen ska försvinna. Ångan i kombination med hårt tryck gör rent på riktigt och in i minsta vrå. Ångtvätten från Verktygsboden kan därför användas till de flesta ställen i hemmet – på golvet, i badrummet, i köket, ja till och med i bilen.

PELA ångtvätt är en rengöringsmaskin som effektivt och miljövänligt löser upp ingrodd smuts från bilens såväl exteriör som interiör – med hjälp av vanligt vatten. Den kraftfulla kombinationen av tryck, hastighet och värme dödar bakterier och tar även bort oönskad lukt från säten och övrig bilinredning. En halv liter vatten räcker för att rengöra en hel bil. Till ångtvätten medföljer måttbägare och tratt att fylla på vatten med samt flera munstycken för fogar, hörn och golv.

PELA ångtvätt

Presskontakt VD Ägare 033-20 26 53