Pela flyttbara tvåpelarlyft – designad för villagaraget

Pela flyttbara tvåpelarlyft – designad för villagaraget

Pela tvåpelarlyft från Verktygsboden är lyften som passar det lilla hemmagaraget, designad för lågt i tak. Tre tons lyftkapacitet lyfter bilen på mindre än en minut och ger bra åtkomlighet. När renoveringen är klar stuvas hela lyften enkelt undan.

En fullhöjdare är att föredra. Men när ett vanligt villagarage mäter 2,40 meter eller mindre i takhöjd, är det bra med ett alternativ. Pela flyttbara tvåpelarlyft är en lyft designad för ditt garage hemma. Pelarna är bara två meter höga och hela lyften installeras, och tas isär, på några minuter.

Med tvåpelarlyften från Verktygsboden får hemmamekaren verkstadslyxen att kunna arbeta fritt under bilen – du slipper krångel med domkraft och att ligga på golvet och meka. Lyften lyfter upp till 1,50 meter, idealiskt för låga bilar såsom sportbilar. Sidoarbete, såsom arbete med bromsar, får en perfekt arbetshöjd. Arbete underifrån görs med fördel från en pall.

Pela flyttbara tvåpelarlyft har en lyftkapacitet på tre ton och lyfter fordon under minuten. Förankringen i golvet är lätt att skruva i och ur, hjul på pelarna gör det enkelt att stuva undan när lyften inte används. Hydraulaggregatet, som driver lyften, är separat monterad på en vagn med snabbkopplingar. Lyften är utrustad med säkerhetsspärrar med 10 centimeters mellanrum, justerbara lyftarmar och lyftkuddar försedda med trapetsskruv gör det lätt att hitta lyftpunkterna på bilen.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Pela Tvåpelarlyft flyttbar