Högkvalitativa och prisvärda produkter. Motorsågskedjorna från Archer finns att köpa hos Verktygsboden och kostar strax över 100 kronor.

Verktygsboden svensk återförsäljare av Archer Australia – en uppstickare inom motorsågstillbehör

Klara, färdiga, RÖJ! Nu finns det ett nytt toppensortiment i Verktygsbodens butik och webbshop. I produktserien från Archer förväntas man kunna hitta de flesta tillbehör för motorsågar, gräsklippare och trimmers, däribland sågkedjor, trimmertråd och slyklingor. Sortimentet innehåller även reservdelar såsom tändstift och bränslefilter.

Paradprodukten inom sortimentet är motorsågskedjor. Archer Australia tillhandahåller sågkedjor av hög kvalitet och hållbarhet, tillverkade av nickellegerat stål som passar de flesta sågoperationer. Det breda sortimentet erbjuder också produkter som kedjeslipar, slipstenar, bänkslipmaskiner, motorsågsväskor och säkerhetshjälmar.

I produktserien ingår även tillbehör för trädgård och trädgårdsmaskiner, som exempelvis startsnören, slyklingor, yxor, kilar till vedklyvning och nylontråd till grästrimmers.

En uppstickare
Archer Australia är varumärket som på kort tid blivit ett konkurrenskraftigt alternativ inom marknaden för motorsågs-, gräsklippar- och röjsågsprodukter och produktserien är en av de mest kompletta i branschen. Bakom varumärket finns handelsföretaget PMD International. Archer finns etablerat i 46 länder världen över och i Sverige representeras det sedan 2018 av Verktygsboden.

Verktygsbodens sortiment från Archer