Verktygsvagn med 221 noggrant utvalda verktyg – hos Verktygsboden

Verktygsvagn med 221 noggrant utvalda verktyg – hos Verktygsboden

Hos oss på Verktygsboden hittar du en mängd verktyg och maskiner för både yrkes- och hemmabruk. Nu presenterar vi ett sortiment av 221 noggrant utvalda produkter av vårt varumärke PELA. Verktyg för verkstaden eller garaget med hög kvalitet och 15 års garanti. Verktygen säljs komplett med en rejäl verktygsvagn på hjul, smidig att ta med sig eller flytta runt. Vagnen har 7 lådor med skumgummiinlägg för att enkelt kunna hålla ordning och reda. En perfekt present till den ordningsamme!

Oavsett om du ska renovera eller meka med bilar blir arbetet mycket lättare och roligare med rätt verktyg. Verktygsvagnen från Verktygsboden är ett set med vagn och en uppsättning på 221 verktyg. Verktygssatsen innehåller bland annat tändstiftshylsor, spärrhandtag, ringnycklar, tänger, spärrnycklar, plåtsaxar, skiftnycklar och mejslar.

Verktygsvagn från Verktygsboden

• Innehåller 221 noggrant utvalda verktyg med hög kvalité och funktion.
  • Verktygen är av sortimentet PELA, som är Verktygsbodens eget varumärke.
  • Verktygsvagnens 7 lådor har skumgummiinlägg för att enkelt kunna hålla ordning och se om något saknas.
  • Vagnen är enkel att flytta runt med ordentliga låsbara hjul.
  • Vagnen går att låsa med nyckel.
  • Levereras antingen omonterad med byggsats eller färdigmonterad med alla verktyg på plats.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Verktygsvagn med verktyg
Monterad art.nr 486775