Vespalyft från PELA som skänker mekglädje

Vespalyft från PELA som skänker mekglädje

För ett glädjefullt skruvande har Verktygsboden tagit in en lyft som kommer skänka mekglädje till vespa- och scooter-ägare!

Hydraulisk vespalyft som med sin generösa arbetshöjd avlastar rygg och nacke vid mek- eller renovering. Tanken var att ge vespaentusiasterna en dedikerad lyft med plattform avsedd för fastsurrning av just vespor och scootrar och ersätta tidigare lösning med andra mc- och universallyftar.

Både höj- och sänkning sker med handtag. Lyften säkerhetsspärras med medföljande sprint vid 630 mm arbetshöjd, vilket även avlastar hydrauliken och förlänger livslängd. Plattformens storlek: 44x35 cm. Minsta höjd 160 mm. Total storlek 98x50 cm (exklusive pumphandtag). Max. vikt: 150 kg.

På Verktygsbodens YouTube-kanal kan man se lyften med vespa på.

Klicka här för att komma till produkten på verktygsboden.se

Sofia Edwardsson

Presskontakt Marknad