Arbeta bekvämt med nya polerpallen från PELA Tools

Arbeta bekvämt med nya polerpallen från PELA Tools

Rullbar pall med låg vikt och smart förvaring för dina polermedel och tillbehör. Polerpallen har utdragbart fack under sitsen samt smådelsförvaringsbrickor med plats för totalt 4 st flaskor polermedel och andra tillbehör som penslar och rengöringslera m.m.

Lämplig för arbete i garage, verkstäder eller hem. Pallen är utrustad med slitstarka gummihjul så du enkelt och snabbt kan rulla i garage eller på uppfarten.

Perfekt vid polering, vaxning, keramiskt lackskydd, mekaniskt underhåll, hjulrengöring, däck- och gummirengöring, plastreparationer m.m.

Praktiska förvaringsutrymmen; det finns en förvaringslåda och två sidoförvaringsfack under sitsen för att enkelt kunna förvara bilrengöringsprodukter som sprayflaskor, tätningsmedel, mikrofiberdukar, svampar, applikatorer etc. Effektivt att ha allt samlat och tillgängligt vid behov.

Storlek (LxBxH): 320x650x320/345 mm

Max. vikt: 135 kg

Länk till produkten: Polerpall, ARTNR: 520630

Regioner

Verktygsboden AB är en modern järnhandel med prisvärda produkter. Företaget arbetar för att ge kompetent service som tillför mervärde och sparar tid för dig som kund. Verktygsboden grundades 1985 och har idag 40 anställda och en omsättning på cirka 200 miljoner kronor. Butik i Borås och ehandel. Verkstad och showroom finns i Borgstena.

Sofia Edwardsson

Presskontakt Marknad