Perfekt att packa med sig! PELA campinglampa är en behändig LED-lampa att ha med sig på campingturen eller i sommarstugan. Lampan av slagtålig plast kan också nödladda mobiltelefoner och skicka SOS-signal.

Laddningsbar campinglampa med dimbar LED-belysning och inbyggd mobilladdare

Camping. Batteridriven lampa. Två saker som passar väldigt bra ihop. Lampan från Verktygsboden har flera funktioner – däribland dimbar LED-belysning, inbyggd mobilladdare och SOS-signal.

PELA campinglampa är en smidig laddningsbar multifunktionslampa som gjord för camping, bil, båt eller fritid. Lampan som är lätt att ha med sig har en dimbar (0-500 lumen) LED-belysning som lyser upp mörka kvällar. Samma lampa fungerar även som en portabel laddare för smartphones och andra enheter med USB-uttag samt att den kan skicka SOS-signal.

En stämningsfull ljuskälla under sommarnätterna på campingen. En bra-att-ha-lampa till motorutrymmet om bilen havererar. En stor powerbank som laddar mobiltelefonen när det är långt till närmsta eluttag. PELA campinglampa har flera bra användningsområden. Lampan har ett kraftfullt batteri med 6000 mAh som i fulladdat läge räcker till att ladda en mobiltelefon tre gånger om. En kontrollfunktion på sidan av lampan talar även om batterinivån. Campinglampan väger endast 330 gram och har måtten (LxBxH) 158x85x40 mm. Till lampan medföljer en förvaringsväska, en USB-kabel för laddning och en karbinhake i plast för upphängning.

PELA laddbar campinglampa

Verktygsboden AB är en modern järnhandel med prisvärda produkter. Företaget arbetar för att ge kompetent service som tillför mervärde och sparar tid för dig som kund. Verktygsboden grundades 1985 och har idag 40 anställda och en omsättning på cirka 120 miljoner kronor. Butik i Borås samt distanshandel via webb. Verkstad och kursverksamhet finns i Borgstena.