Lars, Ted och Magnus umgås med varsin kopp kaffe vid Verkstadsinredning basic, silver/svart ARTNR: 532672

Tre större paket med kompletta verkstadsinredningar

Verktygsboden har kompletterat med ytterligare två större varianter för de som behöver mer förvaring och arbetsyta.

Först ut i ledet är ett paketerbjudande bestående av 2 st PELA garageinredning silver/svart, ARTNR: 496769 som tillsammans bildar verkstadsinredning basic, silver/svart ARTNR: 532672

Komplett garageinredning, dubbelset i stilrent silver-svartlackat utförande med många praktiska skåp, lådor och utrymmen för förvaring och upphängning av dina verktyg med tillbehör till garaget.
Läs mer om verkstadsinredning basic, silver/svart ARTNR: 532672

För den som vill inreda eller skapa en arbetshörna finns paketerbjudande med 2 st PELA garageinredning silver/svart, ARTNR: 496769 plus hörnskåp till garageinredning, silver/svart ARTNR: 519955.
Verkstadsinredning basic med hörnskåp, silver/svartARTNR: 532801

Komplett garageinredning med hörnskåp, dubbelset i stilrent silver-svartlackat utförande med många praktiska skåp, lådor och utrymmen för förvaring och upphängning av dina verktyg med tillbehör till garaget.
Läs mer om verkstadsinredning basic med hörnskåp, silver/svart ARTNR: 532801

Originalet för de som kräver det lilla extra!
Verkstadsinredning Profi, svart ARTNR: 509665.

Komplett inrednings-set i stilrent svartlackerat utförande med silvriga detaljer. Denna variant av 2 st 1440 mm långa bänkskivor - vilket gör det möjligt att dela upp inredningen i två sektioner om man så önskar. 11 cm mer arbets- och förvaringsdjup. Men också snitsig strömförsörjning via två 2 st rackmonterade grenuttag under verktygstavlorna med vardera 3 st 230V-uttag samt 2 st 5V USB-uttag.
Läs mer om verkstadsinredning Profi, svart ARTNR: 509665

Regioner

Verktygsboden AB är en modern järnhandel med prisvärda produkter. Företaget arbetar för att ge kompetent service som tillför mervärde och sparar tid för dig som kund. Verktygsboden grundades 1985 och har idag 40 anställda och en omsättning på cirka 200 miljoner kronor. Butik i Borås och ehandel. Verkstad och showroom finns i Borgstena.

Presskontakt VD Ägare 033-20 26 53
Daniel Josipovic

Presskontakt Copywriter 033-202689

Modern järnhandel med stort utbud och prisvärda produkter

Verktygsboden är en av Sveriges största aktörer inom verktyg och maskiner. Vår strävan är att tillhandahålla ett komplett utbud inom verktyg och tillbehör för såväl proffs som hemmafixare. Till så billiga priser som möjligt. Företaget har idag en unik sortimentsbredd med mer än 100 inarbetade varumärken som sträcker sig över flera områden som elverktyg, tryckluftredskap, svets, metallbearbetning och lyftredskap. Verktygsboden har också två egna varumärken – PELA och Pratts. Från vår butik i Borås tillhandahåller vi produkter från den lilla skruven till den stora maskinen. Via vår webbutik och centrallager kan vi även förse kunder med varor till hela Sverige.