Verktygsboden på turné 9 maj - 29 augusti 2015

Verktygsboden på turné 9 maj - 29 augusti 2015

Den 9 maj startar Verktygsbodens årliga sommarturné. Turnén i år startar och avslutas på hemmaplan i Borås men besöker däremellan flera bilevenemang runtom i Sverige.

Mer verktyg och maskiner åt folket! Med start i Borås drar Verktygsbodens ”On Tour 2015” igång. Turnén går vidare till några av Sveriges klassiska bilträffar och motorevenemang och avslutas i år på hemmaplan, på Sportvagnsträffen i Hofsnäs.

Verktygsbodens årliga sommarturné är ett enda rullande show room, lastat med allt garage- och verkstadsfolk inspireras av. Träffa oss i egen person och ta del av vårt produktsortiment - blästerskåp, verkstadstvättar, fordonslyftar, tryckluftsverktyg och mycket annat.

Verktygsboden on tour 2015

9/5 Vårmönstring Almenäs Borås