Cissi Carlsson. FOTO Martina Wärenfeldt

Cissi Carlsson blir tf fastighetschef för Videum

I samband med att Videums fastighetschef sedan tio år, Patrik Hjelm, börjar en ny tjänst på Region Kronoberg går Videums förvaltare Cissi Carlsson in som tillförordnad fastighetschef från och med januari 2020.

- Jag känner mig glad över att ledningen visar förtroende för mig och mitt yrkesutövande, säger Cissi Carlsson och tillägger att det är en spännande utmaning samtidigt som det känns tryggt att få möjligheten att utvecklas i en verksamhet och organisation man känner väl.

Cissi Carlsson är utbildad byggnadsingenjör med påbyggnad inom fastighetsförvaltning. Hon har arbetat som förvaltare med ansvar för Videums över 100 000 kvadratmeter fastigheter med tillhörande yttre miljöer sedan 2013.

- Det var naturligt att ställa frågan till Cissi när det blev aktuellt. Främst besitter hon stor kompetens och är en ansvarstagande person som känner till Videums unika verksamhet väl, säger Videums VD David Svensson. Det känns också bra att kunna erbjuda uppskattade medarbetare kompetensutveckling och karriär inom bolaget.

Cissi Carlsson

fastighetschef Videum 0470 72 33 18