Agneta i svår cykelolycka tvingas ställa in resan till kust till kustgänget i Usa.

Tråkiga nyheter mötte oss i morse när vi fick beskedet på att Agneta tyvärr varit med om en cykelolycka på vägen till jobbet och brutit sin höft.

Otroligt ledsamt på alla sätt, framförallt för Agneta som kämpat och tränat i månader inför den stora utmaningen. Agneta skulle ansluta gänget i Houston och cykla de sista 200 milen till målet i Florida.

Agneta med sin härliga energi skulle varit ett otroligt tillskott till den redan utmattade kvartetten som skulle behövt de tillskottet. Nu slutar hennes resa tyvärr redan här och Agneta är tyvärr så illa däran att hon tvingas till operation imorgon för sin brutna höft.

Vi önskar Agneta ett snabbt tillfrisknande och kämpar vidare mot måled i Florida och miljonen för de autistiska barnen.

Om #C2C4AUTISM - Stiftelsen Idrott för Barn i behov

Föreningen Kung över livet kommer att ha representanter som hjälper oss att fördela pengarna från detta projekt

Tack Trek, Garmin, Hertz