Catenacci blir hedersmedlem i Knivakademien

Catenacci är hedersmedlem nr 3 i Knivakademien

- Den 5 maj 2011 tackade Stefano Catenacci ja till ett hedersmedlemskap i knivakademien.

Knivakademiens grupp av sakkunniga, som skall bestå av 18 hedersmedlemmar, börjar nu ta form. Bara några dagar efter Knivakademiens första träff tackade Stefano Catenacci ja till uppdraget som hedersmedlem. Även Jonas Höglander, souschef, på Operakällaren har stolt tackat ja till uppdraget. De ansluter nu till gruppen som än så länge består av Plura, Paul Svensson och Anton Körberg. Hittills har ingen tillfrågad tackat nej till medlemskapet.

Hedersmedlemmarna kommer att vara delaktiga i att utveckla den svenska knivmarknaden. De har alla en spetskompetens som tillför dynamik och kunskap till akademiens arbete.

Som hedersmedlem i Knivakademiens får man ett sigillprytt förkläde. Stefano Catenacci har fått nr 3 på sitt sigill och Jonas Höglander nr 4.

Den officiella webbplatsen för akademiens medlemmar och andra nyfikna är: www.knivakademien.se

Presskontakt:

Knivakademien, Johan Almling, tel: 08-545 118 81