WW ViktVäktarnas nya webbshop förbättrar kundupplevelsen

WW ViktVäktarna har introducerat en helt ny nätbutik, där besökare utlovas en mer användarvänlig upplevelse och ett skräddarsytt utbud av produkter. Webbshopen lanserades den 9 september.

Intresset för WW ViktVäktarnas sortiment online har blivit allt större på senare tid. Bara under de tre senaste åren har försäljningen ökat femfaldigt. Men i takt med att fler kunder besöker e-handelsplattformen ställs det nya krav på shoppingupplevelsen.

Därför lanserade WW ViktVäktarna en helt ny webbshop den 9 september. Det inkluderar bland annat en uppgradering av hemsidans användarvänlighet och personifiering. Kunder kan även ta del av ett skräddarsytt utbud av hälsorelaterade varor.

– I takt med det ökade intresset för vår webbshop och våra produkter har vi sett ett behov av att modernisera vår plattform. Vår nya nätbutik kommer att göra det enklare för våra kunder att hitta produkter som kan göra skillnad för deras hälsa och välbefinnande, säger Ulrika Ennen, vd på WW ViktVäktarna.

Kontakt
    Marie Wallenrodd, affärsutvecklingschef på WW ViktVäktarna, 072-168 73 66, marie.wallenrodd@viktvaktarna.se
    Ulrika Ennen, vd på WW ViktVäktarna, ulrika.ennen@viktvaktarna.se, 073-364 15 74

Jenny Holmstedt