PadelXpert erbjuder Sveriges största utbud av padel racket

PadelXpert erbjuder Sveriges största utbud av padel racket

Intresset för sporten ökade snabbt i Sverige och det stora intresset finns ännu kvar. Allt fler söker efter ett personligt padel racket. Ett racket som passar deras spelsätt bättre och får dem att utvecklas mer inom sporten.

PadelXpert är ett danskt företag som inte enbart inriktar sig på padel. De jobbar även med utrustning för racketsporterna badminton och tennis. Teamets arbetande grundar sig bland annat i 20-års erfarenhet av dessa racketsporter.

"Hos PadelXpert kan du vara säker på att hitta de bästa märkena och produkterna inom padelutrustning."

De som söker efter racket padel kommer inte sakna något när de besöker PadelXpert, då de har Sveriges största sortiment. Teamet brinner för sina racketsporter och jobbar alltid med att kunna erbjuda sina kunder det bästa. De samarbetar bland annat med många av de stora varumärken: Bullpadel, NOX och HEAD.

Den bästa kundservicen

Det är inte enbart deras stora sortiment av padel rackets som gör att de lockar många kunder. De vill alltid ge god kundservice till sina kunder och ett sätt att göra det är att uppmuntra kunder att kontakta PadelXpert om det behövs vägledning eller om det uppstår frågor.

Alla är olika och har olika behov. Därför kan man komma till PadelXpert med alla frågor och funderingar, stora som små. Teamet svarar gärna på frågor via mail eller telefon. Kunderna är alltid i fokus och PadelXpert strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen.

"Vi andas och lever för padelsporten och vi vill leverera den bästa kundservicen varje dag"

Det går även att följa PadelXpert på sociala medier. Där delar de ofta nyheter och tips inom racketsporter. Där läggs ofta upp nyheter på rackets, skor och andra tillbehör som kan förgylla träningen eller ge din utrustning bättre hållbarhet.

Danskt team som säljer i Sverige

De två danska killarna Mikkel Normann & Torben van den Brekel Kulmbak driver PadelXpert med hjärta och själ för sporten och för att deras kunder ska få den bästa service och att de ska bli nöjda från början till avslut. De vet också att alla som har gjort en beställning vill få hem sina produkter så snart som möjligt och det tar endast 2-3 dagar innan spelarna kan sätta igång att testa sina nya utrustning.

Deras goda rykte kan man bland annat läsa om på Trustpilot, där de nu har 4.4 av 5 poäng. Där kan man även se att PadelXpert är flitiga på att besvara kundernas omdömen, vilket också visar på hur seriösa de är och hur viktigt det är för dem att kunderna är nöjda.