Nöjda kunder med Bikeisland.se

"Vi var helnöjda med cyklar, turen, login, frukostarna, lunchpaketen och alltid ett vänliga bemötande var vi än kom."

Sommaren är här. För de flesta innebär det ledighet och tid att koppla av. Vi vill ge våra cyklister oförglömliga upplevelser och en aktiv avkoppling. Med cykelns hjälp kommer du naturen och småbyarna inpå livet.

Något av det viktigaste för oss är nöjda kunder. I veckan fick vi desssa glädjande mail som vi gärna vill dela med er. Ingrid har cyklat "Över Alvaret" tillsammans med goda vänner och Camilla har cyklat "Guldkant Öland" med sin mamma.

"Hej! Jag har varit på en av Dina cykelturer på södra Öland i förra veckan och vill gärna ge dig en eloge för en väldigt välarrangerad tur med många trevliga stopp och upplevelser på vägen. Vi var helnöjda med cyklar, turen, login, frukostarna, lunchpaketen och alltid ett vänligt bemötande var vi än kom. Vi hade dessutom en väldig tur med vädret förutom att vi hade ren motvind i tisdags när vi cyklade söderut mot Ottenby. När vi pausade vid Eketorps borg trodde vi att motvinden hade lämnat oss, men så icke. Vi körde till Grönhögen och därifrån vidare till Ottenby och vinden den bara fortsatte att blåsa oss rakt i ansiktet. Vi tycker också att det var bra att Du skrev turen lämar sig bäst för vana cyklister! Lycka till med företaget och jag kan gärna tänka mig någon liknande tur på Öland igen. Med vänliga hälsningar Ingrid Klemedtson"

"Jag och min mamma Lisbeth Emilsson cyklade för några dagar sedan runt på Öland där vi deltog i ett av dina cykelpaket. Vi känner oss mycket nöjda med hela upplägget. Vi blev bemötta av trevliga människor, fick serverat god mat och härliga upplevelser. Vi tyckte det var en bra variation mellan natur och kultur och fina vägar att ta sig fram på. Först kändes det lite dyrt, men efteråt ansåg jag att det var väl värt pengarna. Allt var fantastiskt bra. Camilla Emilsson"

Ha en fortsatt trevlig sommar önskar Karin

Firma Karin Westberg