29 juli spelar Håkan Hellström på Stångebrofältet i Linköping. Foto: Olle Kirchmeier

Håkan Hellström till Linköping i sommar

I sommar är det dags för Håkan Hellström att åka ut på sin första turné sedan 2017. Ett av stoppen blir Linköping och Stångebrofältet 29 juli.

Ser så mycket fram mot att komma till er i sommar. Kommer med kappsäcken full av soul, gnistrande ackord och blänkande dansskor. Bara en vinter och en vår kvar! <3
/Håkan

2022: 4x Ullevi. Extas. Glädje. Allsång. Över 280 000 kärleksfulla människor i publiken.

2023: Magin fortsätter. Från Piteå i norr till Helsingborg i söder – Håkan Hellström åker ut på sin första turné sen 2017.

29 juli spelar Håkan Hellström på Stångebrofältet i Linköping. Biljetterna släpps lördag 29 oktober kl 11:00 via Eventim.se.

-Det känns toppen att kunna bjuda Linköpingsbor och besökare på Sveriges hetaste artist. Håkan spelade senast i Linköping 2016 i Saab arena och nu känns det fantastiskt att få till ännu en efterlängtad utomhuskonsert på Stångebrofältet i sommar, säger Anders Thorén, evenemangsansvarig på Visit Linköping & Co.

För mer information, kontakta:

Anders Thorén, evenemangsansvarig Visit Linköping & Co, anders.thoren@visitlinkoping.se, 070-811 50 81