TNS SIFO förnyar med Mediaview

TNS SIFO har använt sig av Mediaview för sin digitala marknadsföring i tre år och väljer nu att förnya avtalet även för 2013. På Mediaview är man glad för det fortsatta förtroendet.

- Vi är väldigt nöjda med att återigen få förtroende ifrån en av marknadens ledande aktörer inom marknadsundersökningar, säger försäljningschef Daniel Apelthun.

För bilder och kontaktuppgifter besök www.marknadsmedia.se/pressbilder

• tns sifo
  • daniel apelthun
  • mediaview

Mediaview är en ung mediebyrå med stark tillväxt som startade 2008. Idag hjälper Mediaview hundratals företag och organisationer över hela Sverige med medierådgivning. Vår främsta uppgift är att som oberoende aktör effektivisera och hantera våra kunders investeringar inom digitala medier och sökmedier. Mediaview har idag ca 40 anställda och omsätter ca 50 miljoner. Huvudkontoret ligger i Uppsala med lokalkontor i Göteborg och Malmö.

MediaView är en del av Marknadsmedia-koncernen, som är representerad på 6 orter i hela Skandinavien och har ca 115 anställda med en omsättning på närmare 130 miljoner.

TNS SIFO är den svenska grenen av det globala marknadsundersöknings-företaget TNS. Med 15 000 medarbetare och närvaro i över 100 länder erbjuder vi global täckning samtidigt som de har lokal kunskap om varje marknad. TNS är en del av WPP Communication Group.