Vourity vinner Detektor International Awards

I konkurrens med några av säkerhetsbranschens mest väletablerade bolag utsågs svenska Vourity till vinnare i klassen IoT Security Products när Detektor International Awards , branschens mest prestigefyllda utmärkelse, delar ut i samband med den globala säkerhetsmässan Sectech 2021. Priset syftar till att premiera produkter och innovationer som bidrar till framsteg inom säkerhetsbranschen.

Vouritys POS3 är en "allt-i-ett" Point of Service-terminal för till bland annat obemannad försäljning, betalning, passerkontroll och bokning. Den är certifierad för betalning med vanliga kreditkort och hanterar mobila betalningsmetoder. Terminalen är molnbaserad, öppen och anpassningsbar med standardiserad hårdvara som laddar ner mjukvarumoduler utifrån kundens behov.

- Att Vourity POS 3 har utsetts till vinnare i Detektor International Awards är fantastiskt roligt och bevis på innovationsnivån i produkterna vi utvecklar. Vi utmanar hela säkerhetsbranschen med ett nytt sätt att hantera access, allt hanteras i samma hårdvara och plattform, säger Hans Nottehed, VD på Vourity AB.

Pandemin har gjort att vissa fastighetsägares förutsättningar på kort tid förändrats, butiker försvinner och företag slår ut, vilket gjort det möjligt för fastighetsägarna att förändra hur de använder sin fastighet.

- Det finns en stor efterfrågan på flexibla, öppna och skalbara lösningar. Med Vourity POS 3 erbjuder fastighetsägare möjlighet att snabbt ställa om och bli en marknadsplats och därmed hitta nya intäktsströmmar, avslutar medgrundaren Peter Hirtl.

För ytterligare information; kontakta

Hans Nottehed, CEO Vourity AB