Bild på kök i lägenhet. I bostadsrättsföreningen Trappvägen 3

Nyproduktion i kvarteret Ståthållaren i Stocksund

På fastigheten Ståthållaren i Stocksund står nu en nybyggd fastighet med 14 st fina bostadsrättslägenheter i olika storlekar från 2-4 rok. Den tidigare befintliga fastigheten med hyresrätter revs för att bygga en ny, modernare fastighet som kunde erbjuda fler lägenheter och bättre energivärden än tidigare.

De nya bostadsrätterna har hög interiör standard, samtliga har balkong eller uteplats och separata förråd. I fastigheten finns också ett garage med möjlighet till elbilsladdning. Dessutom är föreningen skuldfri.

Från och med mitten på februari 2023 annonseras de inflyttningsklara lägenheterna hos mäklaren Magnussons fastighetsmäkleri och på Hemnet. Den som är intresserad av att höra mer om lägenheterna får gärna höra av sig till ansvarig mäklare Anna Lindquist på telefon 070-5123751 eller mail anna@magnussonnyproduktion.se.