Daniel Peterson Kommersiell Uthyrare Handel på wallenstam tillsammans med Malin Änggården, Retail Store Manager för Totême som nu gästspelar  i kvarteret Victoria i en av Wallenstams lokaler i Victoriapassagen.
Daniel Peterson Kommersiell Uthyrare Handel på wallenstam tillsammans med Malin Änggården, Retail Store Manager för Totême som nu gästspelar i kvarteret Victoria i en av Wallenstams lokaler i Victoriapassagen.

Totême på besök i Victoriapassagen

Totême gästspelar i kvarteret Victoria i en av Wallenstams lokaler i Victoriapassagen med start idag till och med söndag den 9 oktober.

Varumärket har en stilren och minimalistisk design vilket är återkommande i varje kollektionssläpp. Bolaget grundades 2014 av de äkta makarna Elin Kling och Karl Lindman. Båda med lång erfarenhet inom medie- och modebranschen. För åtta år sedan hyrde de ett minimalt kontor i närheten av Union Square i New York. Grunden till modehuset Toteme var lagd och den första kollektionen lanserad. Totême står för varaktighet och vill förmedla en exklusiv känsla men med hög komfort. Ett svenskt modevarumärke på en internationell plattform och ett märke som av Wall Street Journal beskrivs som ”a favorite brand of fashion insiders”.