Louise Samuelsson, ny uthyrningschef hos Wallenstam i region Göteborg.

Louise Samuelsson ny uthyrningschef på Wallenstam

Från och med den 1 maj är Louise Samuelsson ny uthyrningschef hos Wallenstam i region Göteborg. Louise kommer senast ifrån Fastighetsägarna GFR där hon arbetat som regionalt förhandlingsansvarig i Göteborgsregionen. De senaste sex åren har Louise arbetat med hyresförhandling, nyproduktion och ombyggnadsprojekt för både mindre och större hyresvärdar.

– Fastighetsbranschen är en fantastisk bransch och jag är väldigt glad över förtroendet jag nu får på Wallenstam, ett starkt bolag och den privata aktör som bygger flest hyresrätter. Det känns roligt att arbeta med ett uttalat kundfokus och med att utveckla just hyresrätten, en oerhört viktig boendeform! Wallenstams bredd tilltalar mig också med stadsutvecklingsprojekten och hela kedjan från skiss till egen förvaltning, säger Louise Samuelsson,

Louise kommer ansvara för affärsområde Kund Bostad och ingå i Göteborgsregionens ledningsgrupp.

– Det känns väldigt roligt att välkomna Louise till oss. Vi har ett mycket gott samarbete sedan tidigare och all den kompetens och erfarenhet hon har med sig från Fastighetsägarna GFR är oerhört värdefull, säger Marina Fritsche, regionchef i Göteborg.