Mange Makers säljer turné på Blocket

I förrgår avslöjade popgruppen Mange Makers att man gör en stor comeback med singeln ”Mange Kommer Hem Till Dig” som släpps 1 april. Den Star Wars -inspirerade trailern för nya musikvideon har fått en otroligt stor respons på sociala medier de två första dygnen.

Nu avslöjar gruppen att man ger sig ut på turné under namnet ”The Mange Kommer Hem Till Dig Tour 2015" via Blocket!

- Vi har alltid haft ett enormt stöd från våra fans som gång på gång lyfter fram våra videos och låtar. Nu vill vi ge tillbaks och vi vill göra det möjligt för alla att boka oss. Spelningarna ska kosta lika mycket som en ny T-shirt och vi kommer hem till våra fans för att genomföra dem, säger Didrik Rastbäck i Mange Makers.

Totalt kommer tio spelningar á 150 SEK att säljas via Blocket och det är först till kvarn som gäller.

Klicka på länken för att boka bandet: http://www.blocket.se/stockholm/Mange_makers_turne_59483512.htm?ca=11&w=1&last=1

#MangeKommerHemTillDig