Norges stjärnskott Isah gästar nu K27 i singeln ”Skrrt (feat. Isah)”

För några veckor sedan släppte K27 singeln ”Skrrt (feat. Einár)” tillsammans med Einár och låten har redan över 2 miljoner streams på Spotify. K27 teamar nu upp med Isah – en av Norges största artister just nu – och idag den 22 nov släpps ”Skrrt (feat. Isah)”.

Isah är 20-åringen har snabbt blivit det nya stora namnet på inom urban- och R&B scenen i Norge. Han slog igenom i våras med hit-singeln ”HALLO” tillsammans med Dutty Dior som snart har streamat dubbel platina på Spotify (över 15 miljoner streams) och än idag ligger den på Topp 50 Spotify (#26). När Isah hörde ”skrrt” för första gången visste han direkt att det skulle bli hans första svenska samarbete.

”Jeg tror det er en perfekt mulighet for å blande de ulike stiltypene i Scandinavia og samtidig samle publikummet til artistene”, säger Isah.

K27 har följt Isah sedan start och gillar musiken han gör. Han visste tidigt att han ville ha med Isah på låten. Med den nya versionen av ”Skrrt” hoppas både K27 och Isah att kunna introduceras i varandras nordiska land.

”Det høres veldig bra ut og jeg liker den kule blandningen av ord og rim! Den fanger oppmerksomheten din”, fortsätter Isah.

”Skrrt (feat. Isah)” släppas av Asylum Records Sweden/Warner Music Sweden.