Samir & Viktor släpper sommarlåten "Vad sa du att du hette"

3 st Topp 1 -låtar.
7 st Topp 10 -låtar.
14 st Topp 50 -låtar.

Ett imponerande facit som få svenska artister kan mäta sig med. Och nu är Samir & Viktor tillbaka! Duon debuterade 2014 och har nu passerat totalt 250 miljoner streams på sina låtar på Spotify samt släppt minst en sommarhit varje sommar senaste sex åren! Nu är det dags igen när killarna är tillbaks med sommardängan ”Vad sa du att du hette”

Låten är skriven och producerad av Erik Smaaland och svenska hitmakaren Anderz Wrethov. Smaaland är en av norges mest framgångsrika låtskrivare och producenter. Han har bl a haft en stor hit under våren med Alan Walker och flera stora hits senaste veckorna med norska stjärnan TIX

Samir Badran och Viktor Frisk är artister, influencers och entreprenörer som har levererat otaliga hits senaste åren. Killarna har dessutom medverkat i Melodifestivalen tre gånger och genomfört flera stora turnéer.

Under Corona-pandemin har killarna fokuserat på att jobba med ny musik och det resulterade i några nya låtar som kommer släppas under året.

- Vi är tillbaks där vi började! Det här är en riktig Samir & Viktor låt. Up-tempo, sommarfeeling och fest, säger Viktor Frisk.

Lyssna på låten här!

Se lyric videon här: