Talangfullt i syd

Blogginlägg   •   Maj 23, 2019 08:41 CEST

I region Syd har vi nu haft uppstart för årets omgång av vårt traineeprogram Byggtalang. Vi samlade nya och gamla talanger på vårt projekt Gjuteriet i Malmö som kommer att vara en av arbetsplatserna där talangerna gör praktik.

Byggtalang är ett utbildningsprogram som förbereder dagens studenter för morgondagens arbetsliv. Genom ett långsiktigt åtagande och företagsöverskridande samarbeten får talangerna en bred inblick i byggprocessens alla delar samt en tydlig koppling mellan skolans teoretiska kunskaper och praktiska erfarenheter.

Vi har programmet tillsammans med Byggadministration Harald Olsson AB.

På bilden ses Karolina Lindberg (Byggtalang 2018), Douglas Santesson (Byggtalang 2019), Oscar Nyberg (Byggtalang 2019), Ludvig Nilsson (Byggtalang 2018), Caroline Damm(Byggtalang 2017), Lars Edpalm (platschef Wästbygg AB), Stefan Marusic (Byggtalang 2017), Anders Hinn (utvecklingschef Wästbygg AB), Marcus Chavéus (vice vd HOAB) och Jessica Snygg (arbetschef Wästbygg AB).

Kommentarer (0)

Kommentera