Henrik Jönsson (Malmö Fria Läroverk) och Filip Ahlström (Malmö FF)

Informationsträff om E-sport på Malmö Fria Läroverk

Till hösten kommer Malmö Fria Läroverk tillsammans med Malmö FF starta Sveriges första renodlade FIFA-akademi. Den 5 maj kl. 18 hålls en informationsträff på Eleda Stadion där alla elever som sökt E-sport i årets gymnasieval får mer information samt möjlighet att spela mot ett FIFA-proffs.

På plats under kvällen är Henrik Jönsson (Träningsansvarig på skolan), Zakarias Johansson (FIFA-instruktör) och Oskar Hemby (Hälsocoach). Vi kan ta emot maxminalt 20 besökare under informationsträffen men har möjlighet att dela upp kvällen i två presentationer samt förlänga tiden om fler besökare anmäler sig. På grund av Covid-19 kan vi tyvärr endast välkomna en vårdnadshavare per sökande elev. Vi reserverar oss för eventuella förändringar om smittspridningen kräver.

Om du som elev inte sökt Malmö Fria Läroverk och träningstillvalet E-sport i årets gymnasieval men är intresserad av att kombinera studier och träning hos oss så har du möjlighet att göra ett omval under perioden 25 april – 15 maj. Kontakta din Studie- och yrkesvägledare för mer information. Du är också varmt välkommen till informationsträffen den 14 april.

Anmälan
Vänligen anmäl dig (och eventuell vårdnadshavare) till henrik.jonsson@laroverken.se eller 072-163 29 95.

Vad: Informationsträff om träningstillvalet E-sport
När: