Wayne´s Coffee – ny mötesplats i centrala Stockholm!

Skandinaviens största cafékedja öppnar en ny mötesplats i hörnet Vasagatan/Gamla Brogatan Stockholm, imorgon fredag den 22 november.

Området kring Centralstationen och Vasagatan är inne i ett expansivt och intressant läge. Här etableras nya hotell, arbetsplatser och ett ökat utbud av butiker och nöjen.

- Det här är ett av de 20 nya caféer vi öppnar i
Skandinavien under året säger Mats Hörnell, Sverigechef på Wayne´s Coffee.

Unikt för Wayne’s Coffee Gamla Brogatan är att vi har kompletterat
vårt framgångsrika cafékoncept med ett helt nytt egenutvecklat juicesortiment
bestående av färskpressade, läskande och nyttiga frukt- och grönsaksjuicer.

Här presenterar vi också vårt uppdaterade cafékoncept Wayne´s
Coffee 2.0, även kallat Urban.

Tendenserna går åt att vi möts och arbetar utanför hemmet och kontoret i allt högre utsträckning. Därför har vi vidareutvecklat cafémiljön så att den är ombonad, funktionell och stimulerande för att mötas, umgås eller arbeta i.

Det nya konceptet har tagits fram i samarbete med Code
Conceptdevelopment.

Adress: Vasagatan 40 (hörnet Gamla Brogatan/ Vasagatan)

Öppettider 07:00 – 23:00