We Agree AB startar upp sin verksamhet

I april 2016 så startade aktiebolaget We Agree upp sin verksamhet. Bolaget är verksamma inom följande 3 områden; Försäljning, Marknadsföring och Event. Bolaget startades av 4 st entreprenörer som tidigare har varit kollegor inom olika branscher där de i huvudsak arbetat med försäljning, rekrytering, utbildning och ledarskap.

Kristoffer Kääriä är verkställande direktör inom bolaget och har tidigare drivit egen firma och arbetat med försäljning i olika typer samt marknadsföring, projektledning, utbildning, ledarskap, event, ekonomi och rekrytering. Övriga grundare är Daniel Kärn, Michael Edlund och Erik Hedemark. De har tidigare tillsammans eller enskilt också drivit egna företag, arbetat med försäljning, marknadsföring, ledarskap, utbildning, rekrytering, event, produktion och annat.

"Anledningen till varför vi startade detta bolag är på grund av våra erfarenheter inom liknande bransch.Vi ansåg att med den erfarenhet samt vårt stora nätverk var vi redo att starta detta bolag. Vårt mål är att höja nivån inom vår bransch vilket vi kommer att nå genom att arbeta på ett mer effektivt och modernt sätt samt att jobba tillsammans med våra anställda vilket kommer att leda till ett bättre resultat mot våra arbetsgivare”, säger Kristoffer Kääriä, Vd på We Agree.

Bolaget söker ständigt nya uppdrag inom ovan nämnda områden. Vårt fokus ligger i huvudsak mot teknikbranschen där vi har störst erfarenhet och intresse. Det är dock inte något vi begränsar oss till utan är öppna till förslag på uppdrag då vi sitter på kunskap och erfarenhet inom olika typer av branscher.

För ytterligare information, kontakta:

Kristoffer Kääriä, Vd
+46766-10 46 86
Kristoffer.kaaria@weagree.se

• Försäljning

We Agree hjälper företag med olika typer av försäljning, marknadsföring, event samt övrig bemanning. Bolaget grundades 2015 och har sitt första aktiva år 2016 med ca 10 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Haninge strax utanför Stockholm. För mer information, gå till: www.weagree.se.

Kristoffer Kääriä

Presskontakt VD +46 (0)766-10 46 86