webCRM lanserar webCRM för Mobilt

webCRM är vi glada att kunna erbjuda alla kunder det nya mobilvänliga webCRM gränssnitt.

webCRM lanserar webCRM för Mobilt. webCRM användarna kan nu gratis visa och uppdatera deras arbete i webCRM via deras mobiltelefoner - inklusive iPhone, Android, Blackberry och andra smartphones samt iPad och andra pekplattor.

webCRM har noggrant anpassas för att passa och ge användaren tillgång till alla viktiga funktioner som är nödvändiga för mobila användare att hantera sitt arbete. Användarna kan se alla deras tidigare anteckningar, ladda ner dokument, köra rapporter och även skicka e-post. Eftersom allt detta är live i molnet, är systemet ständigt uppdaterat för mobilanvändare med en Internetuppkoppling.

"Företagets webbaserade CRM-system används redan i stor utsträckning av kunder på bärbara datorer, pekplattor och på iPad. Nu kan de enkelt och effektivt komma åt webCRM direkt i mobiltelefonen ", säger Jens Greve på webCRM Sverige

För att läsa mer, klicka på denna länk: webCRM för mobilen.

• Konsultverksamhet

webCRM har hjälpt 1.000 tals kunder till bättre affärer med vårt webbaserade CRM system. Vi vinner uppskattning för webCRM's användarvänlighet, flexibilitet och vår professionella support. Inga förkunskaper krävs - kan du surfa kan du använda webCRM.

Jens Greve

Presskontakt Sales Director Sverige +46703164856