Weber Våtrumsguide – för dig som vill göra rätt på en gång!

Weber Våtrumsguide – för dig som vill göra rätt på en gång!

Tack vare Weber Våtrumsguide tas nu ytterligare ett steg emot enkla, säkra badrum, allt sammanbundet i 2 hoplänkade och lättförståeliga guider.

Branschrekommendationer
Här finns anvisningar för att hitta rätt material till aktuell konstruktion, Golvbranschens och Byggkeramikrådets generella tekniska rekommendationer samlade med Webers lösningar för att uppfylla dessa och givetvis flera andra Weber-unika lösningar.

Ditt projekt
Oavsett om du sysslar med projektering inför stora projekt, funderar över lösningar till ett privat badrum eller står mitt i utförandet så kommer du finna att Weber Våtrumsguide har svar på de flesta av dina frågeställningar. Dessutom fungerar Weber Våtrumsguide också som ett av de mest kompletta underlagen för egenkontroll eller besiktning vid användning av Webers rekommendationer.

Alla frågeställningar som berör tätskiktsinstallationen och plattsättningen hanteras för de flesta förekommande konstruktioner. Komplettera endast med VVS- och El-specifika detaljer och du har ett badrum färdigt snabbare och säkrare än någonsin tidigare!