Webhallen huvudsponsor till Moderskeppet

Webhallen huvudsponsor till Moderskeppet

Moderskeppet är en kryssning för spel- och teknikintresserade, där företag, föreningar och 1200 gäster samlas för att förenas i det vi älskar allra mest. Webhallen är självklart huvudsponsorer för Moderskeppet 2 som anordnas av Geeks. Den 12 oktober bär det av till Mariehamn på en dygnskryssning fylld till bredden med gaming, teknik och allt roligt man kan tänka sig.

"Vi är supertaggade på att återigen få kliva ombord på MS Cinderella tillsammans med Geeks i oktober. Som huvudsponsor för Moderskeppet 2 satsar vi i år på en ännu mer maxad Webhallen-monter och vi ser fram emot att få välkomna våra kunder att hänga med oss ombord!" säger Johan Schmidt, Commercial Manager på Webhallen.

På jungfrufärden förra året var Webhallen huvudsponsorer och ställde upp med en färgsprakande monter. Med oss hade vi gamingdatorer, konsolgaming, brädspel och massor av annat nördigt. Med tävlingar och möjlighet att sitta och spela på plats blev vår monter välbesökt. I år tänker vi försöka göra något ännu mer spännande! Med en rymligare monter än förra året försöker vi tänka ännu större.

"Vi är väldigt glada över att än en gång ha Webhallen som huvudsponsor till Moderskeppet. Webhallen har en lång och stolt historia av att göra fantastiska spel- och teknikevent och är väldigt duktiga på att engagera gästerna. En perfekt matchning helt enkelt", säger Andreas Dimestam, projektledare för Moderskeppet.