Webhallens Spring Cleaning, största utförsäljningen i företagets historia!

Webhallens Spring Cleaning, största utförsäljningen i företagets historia!

Fredagen den 23:e mars ljöd startskottet för Webhallen hittills största och mest omfattande utförsäljning. Under banderollen "Spring Cleaning" säljs tusentals artiklar ut för att bereda plats åt årets nyheter.

Samtliga kategorier är representerade i kampanjen och prissättningen är en kombination av automation och manuella justeringar. Kort och gott den största kampanjen Webhallen någonsin sjösatt!

• Upp till 75% rabatt
  • Ca 3500 unika artiklar i skrivande stund
  • Samtliga priser är giltiga både i butik och online
  • Gäller mellan 23:e och 31:a mars

"Utanför Black Friday är detta otvivelaktigt den största satsningen Webhallen har gjort ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi har jobbat med många av våra befintliga partners men vi har också sett möjligheten för att köra ett par pilottester med nya aktörer och/eller metoder." säger Anton Nilsson, Marketing Director.

"Det enorma antalet produkter har ställt nya krav på vår inköp- och försäljningsavdelning att jobba med automatiserad prissättning. Samtidigt har de tyngsta artiklarna i kampanjen fått manuell handpåläggning. Hittills ser resultaten väldigt lovande ut så det är skönt att veta att de senaste veckornas intensiva planering nu bär frukt." säger Christian Brommels. Purchase and Sales Director.

Kampanjen hittar man på webhallen.com/springcleaning