Gånggaller för omgående leverans

Gånggaller för omgående leverans

Gånggaller minskar genomsynen vid höga höjder, minimerar risken för föremål att falla igenom och ger ett tryggt och halksäkert underlag att gå på. Vi har gånggaller för trygga passager i alla miljöer. Med över 70 års erfarenhet kännetecknas Welands produkter av hög svensktillverkad kvalité och modern produktion. Vi lagerför ett mycket brett sortiment av säkra och slitstarka gånggaller för både golv, ramper och landgångar.

695 olika format i lager

Samtliga gånggaller är försedda med kantstänger och kommer i varmförzinkat utförande, vilket gör Welands gånggaller till en lätthanterad och snabbmonterad gallerdurk som underlättar vid projektering.
Gånggallerna tillverkas med stor måttnoggrannhet på vår fabrik i Smålandsstenar.
Weland har ett stort lager av pressvetsad gallerdurk för gångtrafik i flera olika format, maskvidder och höjder.

Vi kan därför erbjuda leverans från fabrik samma dag om vi har er beställning senast kl. 10.

Flexibilitet sätter kundernas behov i fokus

För att stärka våra redan snabba leveranser har vi även en mängd olika lagerförda ingjutningsramar anpassade till samtliga gallerdurkshöjder.
Utöver Welands lagerförda sortiment kan gallerdurk även måttbeställas (med kort leveranstid) för att möta specifika krav och önskemål.

Missa inte heller vårt breda sortiment av lagerförda körbara galler.

Önskar ni stöd och rådgivning så hjälper vi er gärna på vägen. Kontakta oss för vidare information.

Läs gärna vår nya broschyr om gallerdurk