Bänk Bonum med LED-belysning

Nyhet! LED-belysning för Bänk Bonum

Weland har sedan tidigare gjort en lyckad satsning på Sektionsräcken med belysning och har noterat en ökad efterfrågan på belysta produkter för utomhusbruk.

Bänk Bonums tillverkas av gallerdurk i varmförzinkat stål och möbelns tuffa design släpper igenom regn och snö för sittvänlighet året om. Gallerdurk, ryggraden i Welands verksamhet, har flera fördelar – låg vikt, hög styrka, lång livslängd och högt korrosionsskydd. Varmförzinkning ger extra lång hållbarhet, vilket gör att möblerna klarar hårdare klimatpåfrestningar och är näst intill underhållsfria.

Bonum finns i två varianter – som bänk och som rastmöbel. Möblerna monteras enkelt ihop till en enhet och kan med fördel förankras i marken.

Läs mer om bänkarna och LED-belysningen här: https://www.weland.com/sv-se/produkter/oevrigt/utemoebler/