Större grön punkt med laserpekaren

Pressmeddelande   •   Jul 05, 2019 10:37 CEST

Weland Solutions laserpekare visar nu med en grön laserdiod en större grön punkt jämfört med den tidigare laserdiodens röda punkt.

Den gröna laserpunkten är 50 millimeter i diameter jämfört med den tidigare röda som bara var 5 millimeter. Den gröna punkten syns därför mycket bättre på alla material. Dessutom uppfattas den gröna laserpunkten som 10 gånger starkare än den röda på grund av våglängden på grön laser.

Laserpekaren visar nu tydligt med en grön laserdiod var artiklar som ska plockas är placerade på lastbrickorna. Laserpekaren är det effektivaste plockhjälpmedlet när lastbrickorna har många små fack.

Weland Solutions AB

Weland Solutions är en ledande leverantör av lösningar för lagerhantering och logistik. Vi levererar kundanpassade och optimerade hissautomater samt lagerinredning. I vårt sortiment av lagerinredning ingår bland annat pallställ, grenställ, utdragsenheter och sigmabalkar. Med rätt produkter på rätt plats är det enkelt att effektivisera hela produktionen.

Kommentarer (0)

Kommentera