Ny jaktmässa ”Göteborg Game Fair" tar plats på Tjolöholms Slott i Västsverige den 14-15 maj 2016!

Nyhet -

Nu på fredag öppnar portarna till nya jaktmässan ”Göteborg Game Fair” på Tjolöholms Slott i (Fjärås) Kungsbacka.

Jaktmässan "Göteborg Game Fair" skapar nya potentiella möjligheter för både publiken och utställarna. Vi vill att besökaren skall få en helhetsupplevelse där man kan prata, smaka och prova på allt om jakt, lyssna på flera av våra kända profiler och föredragshållare samt möta utställare och partners som kommer att att kunna presentera många av de senaste nyheterna hos oss under mässan 2016. Vi vill skapa en mässa både för den riktigt jaktintresserade men även för hela familjen.

Profiler som gästar mässan: MAGNUS SAMUELSSON, KENNETH ASPENSTRAND, SVENSKA LANDSLAGET I TIMBERSPORT, HELENA LYCKOSKOG, LENNART SAND, SARA GOOS, ROGER BÄCK, JEPPE OCH SALLY STRIDH, MAGNUS MÖLLER, TORKEL NORLING, KENTH GUSTAFSSON, PETER DANEK m.fl.

Biljetterna: www.ticnet.se eller på telefon: 054-190080

Tjolöholms Slott är en vacker och väl beläget slott i Fjärås ett par mil söder om Göteborg med närhet både till Halland och Västergötland. Slottet är beläget på en halvö i Kungsbackafjorden. Den nuvarande slottsbyggnaden är uppförd i engelskinspirerad tudorstil 1898–1904 efter ritningar av Lars Israel Wahlman. Detta innebär att "Game Fair"kommer att vara ett evenemang med en enorm potential. Läs även mer om slottet via: www.tjoloholm.se

Läs mer om "Göteborg Game Fair" via: www.goteborggamefair.com

BESTERMAN AB