Donnie Castle släpper nya låten "Down By The Water" - ett första smakprov från kommande fullängdsalbum!

Svenska Donnie Castle släpper nya låten "Down By The Water" och ett första smakprov tagen från kommande album. Donnie Castle är en artist som fram till 2023, har gjort sig känd för sitt unika sound och sin anti-pop hållning. Han använder sin musik som ett verktyg för att förmedla djupa och autentiska känslor, ofta genom att bryta mot traditionella popmusiknormer.

Lyssna på Donnie Castle "Down By The Water" (Spotify) här...

-Nya låten "Down By The Water" handlar om att hitta ett sätt att grunda sig själv. Det är om att lämna allt det gamla vid vattnet och inte låta det konstant jaga en i vardagen. Samt första singeln tagen från kommande albumet. Detta är första låten på släppet som kommer till nyår, säger Donnie Castle.

Donnie Castle är känd för sin förmåga att skapa musik som resonerar med lyssnarens innersta tankar och känslor, genom en blandning av olika genrer och experimentella ljud. Hans verk är en utforskning av det mänskliga psyket, ofta med en rå och ärlig framtoning. Han har fått uppmärksamhet för sitt sätt att använda musik som en plattform för att uttrycka sig själv och för att utmana lyssnarens uppfattningar om vad popmusik kan vara.

Läs mer och följ Donnie Castle via: https://www.facebook.com/Donni...

Artist: Donnie Castle Titel: "Down By The Water" Text: Donald Borg Musik: Donald Borg Förlag: Skivbolag Scandinavian Design / Anti-Pop Culture, singelrelease den 20 november 2023.

ANTI-POP CULTURE

För ytterligare information, promotion och intervjuförfrågningar kontakt: Rickard Werecki tfn: 0707178008 pr@werecki.com