Göteborgspremiär för Danny Saucedos ”Dinner Club Experience” på Kajskjul 8!

Göteborgspremiär för Danny Saucedos ”Dinner Club Experience” på Kajskjul 8!

Nu på fredag den 3 september blir det Göteborgspremiär på Kajskjul 8 för Danny Saucedos nya succékonceptet ”Dinner Club Experience”. Tidigare har showerna gjort stor succé på Berns i Stockholm och nu kommer Danny med 6 unika föreställningar till Kajskjul 8.

Scenkonstnären Danny Saucedo håller inte igen trots det mindre formatet. Det blir en blandning av storslaget och minimalistiskt. Här kommer du nära och tillsammans med en fantastisk matupplevelse får du uppleva en av landets absolut största underhållare. ”Dinner Club Experience” bjuder på en musikalisk resa, och nytt material som blandas med hitsen.

Biljetterna till Danny Saucedo ”Dinner Club Experience” på Kajskjul 8 via www.kajskjul8.se Spelas den 3, 4, 10, 11, 17 och 18 september 2021.

Om Danny Saucedo: Han är en av Sveriges mest väletablerade pop-artister med flertalet hit-låtar, Grammis-vinster och utsålda shower. Under 2020 sålde han ut Globen men tvingades ställa in på grund av den pågående pandemin har han istället varit aktuell med ny musik och medverkan i Melodifestivalen (där han tog sig till final).

Läs mer: www.kajskjul8.se
Press: www.werecki.com

KAJSKJUL 8, UNITED STAGE

Om Kajskjul 8 - en intim scen för storslagen underhållning. Genom åren har en rad av våra mest folkkära artister stått på scen, bland andra Mia Skäringer, Arvingarna, Petra Mede, Tommy Körberg, Jerry Williams, Claes Malmberg, Galenskaparna, Pistvakt samt Stefan Andersson. Såväl publiken som artisterna uppskattar den personliga atmosfären som präglar Kajskjul 8.

PR: Presskontakt och intervju-förfrågningar, Rickard Werecki tfn: 0707-178008 pr@werecki.com - Werecki Promotion Company www.werecki.com