Julkonserter runt om i landet tillsammans med Robert Wells ”Musik i Vinternatten”!

Den 26 november blir det premiär för Robert Wells julkonserter "Musik i Vinternatten" tillsammans med Maria Wells och Lars Risberg på turné. Julkonserterna har blivit populära och en återkommande jultradition runt om i landet som startade år 2000 när Robert gav ut julalbumet ”Jingle Wells”.

- Julen, vintern och musiken är en underbar kombination, att ta med sig pianot genom vårt vackra Sverige i vintertid och att mötas, besöka dessa vackra platser tillsammans med nära och kära är oslagbart, Säger Robert Wells.

Julkonserterna med ”Musik i Vinternatten” blir en svängig tillsammans med de klassiska mästarna som tar oss med på en resa genom musiken, filmen och musikalernas värld, varvat med personliga anekdoter och spännande berättelser från Robert Wells mångåriga karriär med Charlie Norman och Rhapsody In Rock.

Turnéplan ”Musik i Vinternatten” 2021:

26 november Kvänum, Lumber & Karle

27 november Kvänum, Lumber & Karle

28 november Hällefors, Hällefors Kyrka

3 december Kvänum, Lumber & Karle

4 december Kvänum, Lumber & Karle

5 december Uppsala, Missionskyrka

8 december Tranås, Brunnsparkskyrkan

9 december Ekeberga, Kosta Boda Glasbruket

10 december Ekeberga, Kosta Boda Glasbruket

11 december Ekeberga, Kosta Boda Glasbruket

16 december Bjursås, Dössberget