Kändistät sommarklubb med Markus & Martinis på Våfflan & Järnet i Gottskär!

Kändistät sommarklubb med Markus & Martinis på Våfflan & Järnet i Gottskär!

Det blir magiska och kändistäta sommarkvällar när Markus & Martinis bjuder in till sin veranda på Våfflan och Järnet i Gottskär till sommaren. Tillsammans med den svenska artisteliten vill man ge gästerna några oförglömliga musikaliska sommarkvällar. Njut av artister och musiker av allra högsta klass i ett intimt och nära möte med publiken och i en miljö som bara Gottskärs hamn i Kungsbacka kan erbjuda! Premiär blir det den 6:e juli tillsammans med Tommy Nilsson och totalt 7 sommarkvällar med gästartister som Andreas Johnsson, Kalle Moraeus, LaGaylia Fraizer, Anders Ekborg m.fl. med Grande final den 31 augusti 2024.

- Här kommer man få chansen att möta artisterna riktigt nära, och samarbetet vi gör med ”Lasse på slottet” gör att vår veranda blir lite som ”allsångs scenen är din”, mycket musik som ligger utanför repertoaren som bara kan upplevas där och då och med olika teman samt underbara artister för varje kväll. Det blir nostalgiskt magiskt och igenkännande med många välkända hits. Säger Martin "Martini" Johansson

Om Martin "Martini" Johansson är en av landets främsta nöjesproducenter, uppväxt och bosatt i Onsala, Kungsbacka. Genom åren har han framgångsrikt producerat några av landets största turnéproduktioner, konserter och event runt om i hela landet som: "Thank you for the music", "Den Svenska Sångboken", Orsa till Nashville, Du & Jag Farsan med Vreeswijk och Åkerström och nu senast "Lasse på Slottet. Martin har även producerat turnéer åt Tommy Körberg, Ola Salo, Kalle Moraeus, Robert Wells mfl.

Markus Lindkvist – Har turnerat som sångare i Queens produktioner tillsammans med Johan Boding och är fd sångare i bandet Glennartz. Markus driver och äger Våfflan & Järnet sen några år tillbaka. Markus bor med sin sambo och två barn i Gottskär.

Sommarprogram 2024: "Markus & Martinis" på Våfflan & Järnet i Gottskär, Kungsbacka
6 Juli Tommy Nilsson
11 Juli LaGaylia Fraizer – my american soul songbook
18 Juli Anders Ekborg – Visor & Musikal
20 Juli Andreas Johnsson
27 Juli Johan Boding – sjunger Ted
9 augusti Kalle Moraeus med vänner
31 augusti Grande Finale, Med superhemliga och några av landets folkkäraste artister gästar.

Biljetter via westpointevent.se

Våfflan och Järnet i samarbete med Westpoint Event

PR och presskontakt: Rickard Werecki 0707178008 pr@werecki.com - Werecki Promotion www.werecki.com