Ny hyllningsshow för succéartade Creedence Tribute "Rockin All Over The World Tour” - Största hitsen och historierna kring ett av världens största band!

Nya hyllningsshowen "Rockin All Over The World Tour" med omåttligt populära svenska Creedence Tribute kommer med största hyllningskonserten någonsin till Creedence Clearwater Revival och det lär bli det största och svängigaste rockpartyt på landets konserthus hösten 2020. Efter en totalt succéartad och fullsatt konserthusturné sedan 2017 med över 70 utsålda och fullsatta konserthus är de nu tillbaka med uppföljaren och nya hyllningsshowen "Rockin All Over The World Tour"!

Turnépremiär blir det i Stockholm på Cirkus den 8 oktober 2020 och totalt gästar man 20 orter från Umeå i norr till Kalmar i Söder. En helkväll med några av de största hitsen, historierna och nostalgin kring ett av världens största band!

Creedence Tribute "Rockin All Over The World Tour": En helt nyproducerad storartad konsertupplevelse, där låtarna ramas med underfundiga historier om ett av världens största rockband, vars musik för evigt lever kvar hos gamla och nya fans. Showeninnehåller några av de klassiska hitlåtarna och blandas med överraskningar med en del önskelåtar från Creedence Tribute fansen.

Creedence Tribute är både röstmässigt och musikaliskt så nära originalet att, om man blundar, upplever man det faktiskt som att det är Creedence Clearwater Revival som står på scenen.

Turnéplan: CREEDENCE TRIBUTE – ROCKIN ALL OVER THE WORLD 2020

12 dec  Växjö, Konserthuset

Biljetterna släpps fredag den 22 november kl.10.00 via www.besterman.nu

BESTERMAN