Premiär för Hep Stars med Svenne Hedlund i spetsen på Intiman.

Premiär för Hep Stars med Svenne Hedlund i spetsen på Intiman.

Hep Stars - ett av Sveriges mest framgångsrika 60-tals band har hunnit fylla 50 år. Detta firas i den nyproducerade föreställningen ”50th Anniversary”. Premiären äger rum den 16 mars och spelas på Intiman i Stockholm fram till den 8 april 2017!

Hep Stars fantastiska hits som sprängde topplistorna är det få som har glömt. Låtar som Cadillac, Farmer John, Bald Headed Woman, Sunny Girl, Wedding m.fl. finns fortfarande starkt i minnet. Hep Stars är det enda band som innehaft 1:a, 2:a & 4:e plats på ”Tio i Topp”. (Farmer John var 1:a, Cadillac 2:a och A Tribute To Buddy Holly 4:a. Det var ett band från Liverpool som hette The Beatles som lyckades slå sig in på 3:e plats med Ticket To Ride).

I denna nyproducerade föreställning får vi njuta av de gamla härliga hitlåtarna. Det blir också berättelser om händelser runt Hep Stars från den gamla goda tiden i både bild och film, vissa aldrig tidigare visade i Sverige.

Biljetter via: www.showtic.se eller telefon 0771-134300.

Intiman presenteras våren 2017 ett flertal show och nostalgikvällar i Stockholm! Första showen ut är Svenne Hedlunds Hep Stars ”50th Anniversary” vars premiär äger rum den 16 mars och spelas fram till den 8 april. Därefter väntar stjärntrion Barbro ”Lill-Babs” Svenssons, Siw Malmkvists och Ann-Louise Hanssons show ”Tillsammans” som har premiär den 28 april och spelas fram till den 7 maj. Den mycket folkkära trion framför showen med mycket glädje och skratt och summerar sina hela 183 år tillsammans.

Läs mer: www.2entertain.com

Ytterligare info samt pressbilder se: www.werecki.com

Föreställningen presenteras av 2Entertain.

Presskontakt: Rickard Werecki, tfn:0707178008 pr@werecki.com Werecki promotion company.

Marknadsansvarig: Anna Andersson, tfn:0733161646 anna.andersson@2entertain.com