Robert Wells ”Rhapsody In Rock” är tillbaka på Dalhalla i sommar med extra konserter, världsartisten Johnny Logan och fler hemliga gäster!

Det blir sommarens stora konserter med Robert Wells ”Rhapsody In Rock” och Symphony Orchestra på Dalhalla. Nu är det även klart att världsartisten Johnny Logan ansluter sig, trefaldiga Eurovision Song Contest vinnare tillsammans med flertalet hemliga gäster på scen som alla kommer att ta med sig publiken på en musikalisk och spektakulär resa i äkta ”Rhapsody In Rock” känsla på Dalhalla i sommar med premiär den 31 juli 2021.

Fyra exklusiva konserter varav två är extra insatta idag med ”Rhapsody In Rock” tillsammans och stora Symphony Orchestra på scen och gäster, allt under ledning av Robert Wells. Fler namn tillkommer löpande.

Biljetterna släpps onsdag den 7 juli kl.09.00 via
www.nortic.se/dagny/ev...

”Rhapsody In Rock” Dalhalla 2021:

31 juli Kl.20:00
1 augusti Kl.13:00 (EXTRA INSATT!)
1 augusti Kl.20:00
2 augusti Kl.20:00 (EXTRA INSATT!) Nytt artistrekord slås på Dalhalla, 63:e konserten med Robert Wells!

(med reservation för eventuella ändringar)

Robert Wells och ”Rhapsody In Rock” är succékonceptet genom alla tider som har satt flertalet publikrekord. Sedan 1998 har över 200 000 gäster och mer än 50 slutsålda bejublade konserter genomförts på Dalhalla och nu släpps det upp fler konserter för att kunna möta publiken igen. ”Rhapsody In Rock” på Dalhallas scen är unika i sitt slag och har även visats i TV över hela Norden men även Kina och USA!

Över 1 950 000 har sett och upplevt ”Rhapsody In Rock” bara i Skandinavien och har fortfarande publikrekordet på Ullevi 2003 med sittande publik. Dessutom 50 utsålda konserter bara i Dalhalla. Roberts Wells ”Rhapsody In Rock” har tagit dem bl.a. till USA, Australien Tyskland, England, Ryssland och flertal gånger till Kina. Sex Guldskivor och två Platinum utmärkelser.

Läs mer via: www.rhapsodyinrock.se
Press: www.werecki.com

RIR och PJP AB

PR: Press och intervju-förfrågningar kontakta Rickard Werecki tfn: 0707178008 pr@werecki.com