Stefan Odelberg är tillbaka med ny show "Get Ready For My Close Up"

Stefan Odelberg är tillbaka med ny show "Get Ready For My Close Up"

Stefan Odelbergs nya show "Get Ready For My Close Up" får premiär den 6 oktober på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg, 33 föreställningar ska spelas fram till den 19 december 2023. I regi av Christoffer Bendixen kommer Stefan att bjuda publiken på en fartfylld och mer personlig show än någonsin. Det blir med mycket humor, massor av tricks och magi med oförglömliga överraskningar som bjuder på extra av allt.

- Äntligen är det dags för mig att göra denna unika och intima show med publiken i fokus. Det är en kreativ show där publiken kommer att sitta nära medelpunkten av showen och jag har verkligen längtat efter att möta min publik på detta sätt. Att få människor att reagera och överraskas är verkligen mitt DNA, detta blir en injektion. Säger Stefan Odelberg.

- Vi är så glada över att ha Stefan Odelberg hos oss i höst. Vilket tillskott till vår mötesplats, han är en sådan otrolig artist, sprider energi, glädje och magi, och vi längtar alla redan nu till premiär, säger Camilla Nyman, Regionschef Elite Hotels.

Premiär för Stefan Odelbergs "Get Ready For My Close Up" blir det den 6 oktober och 33 föreställningar spelas fram till den 19 december på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg. Biljetterna är släppta via: www.odelberg.com

"Get Ready For My Close Up" är en show man på riktigt kan se både en, två eller tre gånger utan att man förstår eller att det blir samma sak.Direkt när du kliver in i Stefan Odelbergs showroom på andra våningen i hotellet så kommer du förstå att detta inte är en show som alla andra.

Med begränsat antal platser (66 sittplatser) till varje show möter publiken Stefan Odelbergs enastående förmåga att få alla att känna sig som hemma och samtidigt bjuda på riktigt förunderlig magi med många skratt på riktigt nära håll.

Stefan blandar som vanligt sitt hemliga recept och låter oss i publiken vara med om alla möjliga saker som gör att man tänker, ”Hur kan det vara möjligt!?” samtidigt som ens sinnen vill ha mer av det där okända.

"Get Ready For My Close Up" kommer att överraska din respektive, svärföräldrarna, kompisgänget, möhippan/svensexan eller om du vill ta med dina anställda på något väldigt uppskattat.

- The show works really good for international guests.

ODELBERG ENTERTAINMENT

PR & Pressansvarig: Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com